Tur langs Gjende

12.mars i fjor tok jeg beslutningen å lage en Facebook-side for bildene mine. Det er nok en av de lureste beslutningene jeg har tatt når det gjelder foto-hobbyen min. Jeg har i løpet av året fått masse “likes” fra folk jeg ikke kjenner, venner av venner og ukjente folk som finner veien inn på siden. Det er svært gøy og fungerer som en motivasjon. Jeg kikket gjennom innleggene mine ved årets slutt og fant ut at to bilder var mer populære enn de andre. Det nest mest populære var et bilde av Gjende tatt mot Memurubu en varm og flott sommerdag i fjor. I den anledning ville jeg publisere flere bilder av denne dagen her på bloggen for å røske litt liv i denne igjen også.

_DSC4222-2_DSC4223-2_DSC4224-2_DSC4228-2_DSC4241-2_DSC4242-2_DSC4243-2_DSC4244-2_DSC4249-2_DSC4253-2_DSC4251-2_DSC4255-2

Leave a Reply

