Den nye hverdagen

Snart to måneder siden sist jeg postet noe her. Det har skjedd mye siden sist. Jeg har hatt dårlig tid til både fotografering og blogging. I tillegg har det vel manglet noe motivasjon i forhold til det førstnevnte. Men nå er jeg tilbake på plass og satser på å klare oppdatere litt oftere. All kred til dere som har orket å titte innom siden sist for å se om jeg har oppdatert.

Jeg har nok en gang skiftet theme på bloggen, dette er et portfolio-tema der bildene skal bli mer fremtredende. Satser på at jeg vil beholde dette, har letet etter et tema som passer innholdet til bloggen. Ellers hadde jeg to prosjektoppgaver som ble levert i mai, fikk gode karakterer og er fornøyd med at nok et studieår er fullført. Etter 6 år med høyere utdanning har jeg funnet ut at jeg skal sette en endelig strek med å ta viderutdanning i pedagogikk for mediefag. Således kan jeg bruke kunnskapen jeg sitter igjen med som lærer på videregående. Dessverre ble det mye fram og tilbake med søkeprosessen, og jeg endte opp med studieplass på Hamar. Deltid på to år slik at jeg bare trenger å reise dit noen ganger i halvåret. Og jeg har fått jobb. Ekstrahjelp hos Fotoknudsen på Gulskogen kjøpesenter i Drammen. Gøy å endelig ha en jobb som passer til interesse og delvis utdanning også. Og jeg har vært på ferie. En uke på Santorini. Så slik går dagene her i Lier.

Ble inspirert til å dele noen bilder fra mai da jeg var hjemme i Heidal. Lite vårfarger til 17.mai, men flott lys og frisk klart fotovær. I går savnet jeg fjell og vidder da jeg gikk tur i skogen her i nærområdet. I tillegg er det et stykke å reise til nærmeste fjell så da får jeg nøye meg med disse bildene enn så lenge. Håper på godt fotovær når jeg kommer hjem til fjellområdet neste gang. Til da:

2 thoughts on “Den nye hverdagen

Leave a Reply

