Motlys

Jeg prøver meg igjen. Øyeblikk er i gang med nytt tema i fotokonkurransen, denne gangen motlys. Jeg gikk som vanlig gjennom bildemappene mine og plukket ut et av mine eldste bilder og en personlig favoritt. Bildet er fra Refjellet, familiens ferieparadis om sommeren. Bildet er knipset akkurat idet man kan se tjernene og fiskebuene foran seg. Solen lyser opp buene og lyset er så sterkt at de to foran meg på stien må skjerme øynene for å se hva som ligger foran dem. Med dette bildet gleder jeg meg til sommeren og fisketurer til Refjellet.

5 thoughts on “Motlys

Leave a Reply

