Skapertjern, november 2011

I november i fjor jobbet jeg med prosjektoppgaven i Bildebehandling. Temaet mitt var landskapsfoto og mer spesifikt det naturlige lyset om morgenen. Utfordringen var tidsperioden med lite dagslys og det som var en forferdelig mørk periode med tåke hver dag i Lier. En dag var likevel forholdene perfekte og jeg gikk opp til Skapertjern som ligger 20-25min gange rett opp i skogen ovenfor oss. Jeg redigerte i ettertid de bildene som skulle være med i prosjektet, resten har som vanlig blitt liggende i bildemappa. Nå som jeg er i gang med å plukke ut favorittbildene mine til et annet prosjekt økte motivasjonen for å ferdigredigere et utvalg. Slik ser det ut:

Leave a Reply

