På landeveien

Jeg har fulgt litt med på fotokonkurransene som Øyeblikk har arrangert en stund nå. Føler at jeg hver gang har manglet det lille ekstra i bildene mine for å delta på konkurransene, men denne gangen vil jeg prøve meg. Temaet er “Street Photography” og i første omgang fant jeg ikke noe passende i bildemappene mine. Men jeg fulgte med på bidragene som kom inn og skjønte at man kunne tenke litt utenfor boksen. Bildet mitt er kanskje noe annerledes, men et morsomt øyeblikk. På bildet har pappa funnet igjen kuene sine som går på beite i fjellet hver sommer. Med litt salt og godord fulger de trofast etter han på veien hjem til setra.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 thoughts on “På landeveien

  1. En fin tilnærming til temaet, Anne.
    En flott vri.
    En rolig, idyllisk og koselig vei.
    Ikke travelt og masete (i bygater), slik man fort ville tolke emnet som,
    sånn i første omgang.

    Bildet er nydelig!

    Lykke til! (:

Leave a Reply

