Teaser – prosjektarbeid

Jeg har ikke kommet langt, men noe av grovarbeidet til vårens prosjektarbeid er ferdig: animasjonsfilmen min. Bør vel finne på en tittel.. Her er et bilde fra 1.scene (eller utkast av første del av storyboardet).

Hihi… Morsomt når man setter sammen tegninger.

Ellers er jeg stuck i sofaen i dag etter et uhell på joggetur. Slik ser det ut:

Tråkket over, jogget videre og klarte ikke gå på foten i dag. Hurra. Dette er veldig surt da jeg nylig fant en flott joggerute og formen var stigende. Blir nok ikke løping igjen med det første. Så da får jeg sitte her da, med gamle episoder av How I Met Your Mother og animasjonsarbeidet mitt…

Leave a Reply

