17.februar

Først og fremst vil jeg gi linken til første oppgave i webdesign: home.hit.no/~113077 Fornøyd med resultatet, selv om jeg sleit en del med størrelsene jeg valgte på oppsettet. Har forøvrig gjort alt selv, from scratch (ikke fra noen andres mal altså).

Så sendte jeg inn et bilde i fotokonkurransen til NRK Hedmark og Oppland i dag. Glemte helt av det til pappa sendte melding og sa at bildet var blitt vist på direktesendingen. Jeg vant ikke noe, men bare de beste bildene blir vist på Tv – så det var gøy. Temaet var Bikkjekaldt, jeg sendte inn bilde fra i fjor da det var dritkaldt i Heidal og rimet festet seg på husene. Kalte bildet “Bikkjekaldt for tømmerhus”:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Byttet headerbildet for en tid siden også, her er hele bildet uten beskjæring:

Soloppgang i Heidal, 6.februar.

Og månen senere på dagen:

Leave a Reply

