Adobe Lightroom

Jeg er ikke ferdig med gjennomgangen av fjorårets bilder, november og desember står fortsatt igjen. Det tar tid, disse månedene var kanskje da jeg tok mest bilder i fjor. De siste dagene har pc-ting stått på vent da Øyvind fikset ny og raskere harddisc til pc’n min. Dermed måtte alt formateres og program måtte legges inn og lastes ned på nytt. Jeg har ikke lagt inn bildene mine ennå, men det skal snart skje! Enn så lenge tenkte jeg å dele et bilde jeg redigerte i Adobe Lightroom. Da jeg skulle laste ned Camera Raw igjen fant jeg ut at jeg ville prøve Lightroom også og kikket på turtorials på youtube. Tror faktisk at jeg ble mer fan av Lightroom. Her er før og etter på et bilde fra boligområdet der vi bor i Lier:

Er forhåpentligvis snart tilbake med novemberbildene fra i fjor. Da fotograferte jeg bilder til prosjektoppgaven i Digital Mediedesign, og de fleste av bildene er heldigvis ferdigredigert. Da kan jeg publisere de her uten mye forarbeid.

Leave a Reply

