Fotoåret 2011 – august del 1

Jeg må dele opp august som juli, det ble tatt mange bilder den måneden også. Jeg kjøpte nytt fotokamera, Nikon d5100 – veldig fornøyd. Nå kan jeg også filme i HD, selv om jeg glemmer å gjøre det. I august lette jeg og Øyvind etter leilighet, jeg bodde en uke i Lier. Vi fant til slutt et sted å bo, og jeg trives veldig godt der. Men vi flyttet ikke inn før i begynnelsen av september, så august ble tilbragt hjemme i Heidal. Hjemme begynte kalvingen den måneden, kyr måtte hentes, letes etter i fjellet, og det hele måtte selvfølgelig dokumenteres. Vi var også en tur på Maihaugen med kjære kusine Ida og hennes familie. Selv med duskregn var dette en fin fotodag 🙂

Leave a Reply

