Update

Masteroppgaven er levert. For godt over en uke siden. Jeg har klart å “glemme” den. Ikke tenke på den eller vurderingen den får. Akkurat nå nyter jeg kreative dager med nettstudiet og prosjektoppgavene som skal leveres før jul. Men det blir mye fri også. Det er rart å ha kveldene fri etter en svært stressende periode. Føler at jeg må gjøre noe, det føles nesten som latskap hvis jeg bare ligger på sofaen. Men jeg trenger den mentale utkoblingen før den muntlige presentasjonen må forberedes.

I går tok jeg en real sykkeltur i Lier, og fant ut at kondisen ikke er helt på topp etter mye sittestillende arbeid med oppgaven. Jeg var ute og syklet i en og en halv time og var helt ødelagt resten av gårdagen. Men fint var det, og med fotokameraet på ryggen ble det fine bilder fra Lier. Jeg skal jobbe med en fotooppgave framover, og bruker dagene på Photoshop og eksperimentering med teknikker. Her er noen sommerbilder jeg endelig tok meg tid til å pusle med etter at oppgaven var levert:

Vakre Refjellet

Jeg og fine pappaen


One thought on “Update

Leave a Reply

