Nettstudier

Tenkte bare jeg skulle kikke innom og se hvor mange besøkende jeg har hatt de siste dagene på bloggen. Det var visst noen gitt (lurer på hvem alle er…). I den anledning tenkte jeg å “belønne” dere trofaste lesere litt. Jeg beskriver stort sett masterhverdagen min på denne bloggen. Dette fordi oppgaven er hva livet mitt dreier seg om i disse dager, og det er mange bekymringer og tanker rettet mot innleveringsfristen som stadig nærmer seg. Men, på dette innlegget skal jeg skrive litt om nettstudiene jeg driver med i tillegg til mastern. Det blir dessverre ikke lagt ned like mye arbeid i oppgavene jeg har i det studiet, for det viktigeste om dagen er innspurten av masteroppgaven. Men jeg tenkte dere kunne få se de to siste arbeidene jeg har levert:

Oppg.2 i Digital bildebehandling: Fotokommentar av et kjent maleri

Alle som har sett dette bildet har ledd litt fordi det er jeg selv som sitter modell. Slik går det når de fleste man kjenner er langt unna og jobber på dagtid. Uansett er jeg fornøyd med hva jeg fikk til på egenhånd.

Oppg.2 i Digital Grafisk Design: Gavepapir og merkelapp

Denne oppgaven er jeg veldig fornøyd med. Vi hadde frie tøyler og fikk velge målgruppe selv. Jeg valgte gavepapir for gaver til nyfødte barn. Den gule fargen ble valgt for å være nøytral til kjønn. Morsomt å tegne opp storken 🙂

Så slik går no dagan. Ny fotoinnlevering i morgen + 2 kritiske kommentarer til reklame- og bildeanalyse. I tillegg til masteroppgaven som ligger og lurer i bakgrunnen av alt. Ikkje noko sosialt liv om dagen nei.

Leave a Reply

