Foreløpig i live

Det går altfor fort om dagen. I dag våknet jeg og tenkte at om 30 dager må jeg ha en ferdig masteroppgave. Den skal leveres nå, den MÅ leveres nå.  Jeg må få den ut av verden. Dagene består seg stort sett av å balansere mellom skriving, nettstudier og litt fritid innimellom. I går tok jeg tidlig fri fordi jeg skal bruke helgen på oppgaven. Vel, klokken er 13.00 og jeg har ennå ikke begynt. På 45 min starter Premier Leauge, og jeg har kjøpt Sumo for å følge Liverpool på nett.

Utsikt fra leiligheten mot Drammen

Etter at jeg fikk nytt kamera og begynte med faget Digital Bildebehandling tar jeg stort sett bare bilder i Raw-format. Hvilket vil si, jeg har et behov for å redigere bildene før jeg deler dem med andre. Dette er litt tidkrevende og jeg går lei midtveis i prosessen. Jeg har drøssevis med bilder fra sommeren som jeg gjerne vil vise fram, men som sagt, de trenger noe redigering. Jeg begynte på prosessen forrige helg da jeg var hjemme i Heidal, og nå har jeg endelig redigerte nye og eldre bilder jeg vil vise her på bloggen. Jeg fortsetter med dette arbeidet, så dere skal ikke se bort i fra at det snart kommer flere bildeinnlegg.

Mamma ville ha bilde av meg i fjøsmundur forrige helg. Bærre lækkert!

Herlige bilder fra en fin høstuke i Heidal. Følger opp med noen stemningsbilder fra sommeren 2011.

Leave a Reply

