Rundballar, masteroppgåve og kyr

Det er visst det det går i om dagen, det som overskrifta hentyder til. I går pakka eg inn rundballer:

Mens eg tok bileter av meg sjølv. (Har visst konvertert til nynorsk sidan det står godt til bygdelivet mitt om dagen.

Eg har også bytta header etter at eg tok dette artige biletet i seteren for nokre dagar sidan:

Kviga som ikkje skjønte noko da vi slepte alle kyrne laus i fjellet.

Dei andre derimot skjønte opplegget og vart svært lykkelege.

Ellers skal eg snart ta skikkeleg sommarferie. Driv og skriv ferdig ein del av masteroppgåva mi som skal leverast til veileder på fredag. Er i grunn ikkje så engasjert om dagen, så litt rundballpressing og kukos er fine avvekslingar.

Kaffepause for ein lei oppgåve-skrivar.

One thought on “Rundballar, masteroppgåve og kyr

  1. Det gode liv, med andre ord.
    Idyllisk, Anne!
    Ha fine dager der, hjemme hos mor og far.
    Også må du hilse begge to fra meg.

    P.S.
    Nynorsk, ja.
    Det klinger bra!
    Av og til lurer jeg på om jeg burde switche også.
    Det blir nok mer autentisk da, sort of… 😉
    Meeen når jeg må bla opp i en ordbok for å se om jeg staver enkelte ord riktig, ja da vet jeg ikke helt likevel…

Leave a Reply

