Pakke – pakke ut – pakke

Lørdag var den store flyttedagen. Det kom foreldre fra nord og sør og forsvant med hvert sitt flyttelass. Jeg ble med lasset fra nord, Øyvind forsvant med en fullpakket bil sørover. Jeg bor ikke på Lillehammer lenger. Siden lørdagskvelden har jeg hatt en “miniferie” hjemme i Heidal. Nå bærer det tilbake til Lillehammer for å jobbe mine tre siste vakter. Jeg skal bo alene i huset til storesøster. På torsdag skal vi ha en avslutningsmiddag på jobben min. Fredag  etter min siste vakt reiser jeg tilbake igjen hjem til Heidal. Her blir jeg til vi får tak i ny leilighet, eller i hvert fall til vi er flytte-inn-klare. Enn så lenge har jeg prøvd å plassere noen av tingene mine her hjemme. Kaffemaskinen med kapsler er med, det samme er mine to blå fantastisk gode lenestoler, samt dobbeldyna. Klær og sko tar mye plass, og da jeg endelig hadde fått plassert to stk bagger i klesskapet på pikerommet må jeg pakke ned noe igjen. Klær og sko til jobb og middag, pc og bøker til en siste oppgaveinnsats før ferien starter.

Jeg har hatt fine dager i Heidal, litt sol og litt grå skyer. Plukka blomster med lillesøster som måtte overtales til denne aktiviteten. Tatt masse blomster – og pusebilder.

Bildene av meg er forresten tatt med Tone Inger sin nye HTC-mobil.

Leave a Reply

