Orchidaceae

Jeg pleier egentlig ikke å ta bilder av blomster og planter, selv om de noen ganger lurer i kulissene av naturbildene jeg tar. Min søster Ingrid var for en tid tilbake på jakt etter bilder av lilla orkideer som skulle utsmykke gangen hennes. Da hun ikke fant det hun lette etter kom hun med en forespørsel til meg om jeg kunne fotografere det for henne. Da jeg i Lier fant en flott lilla orkide på stuebordet til svigermor begynte jeg å knipse. Og det ble mange bilder gitt, egentlig for mange. Jeg vet sannelig ikke hvem som er best, men her er et utvalg.

Leave a Reply

