Søndagstur

Gikk opp til Lysgårdsbakken i det flotte påskeværet i går. I tillegg har jeg oppdaget Camera Raw i Photoshop, og har kost meg litt med redigering av dette bildet.

I dag reiser jeg og Øyvind til Lier for å passe hunden til Øyvinds familie en knapp uke mens de er i Syden. Blir godt og komme litt bort, og jeg øyner sjansen til å snu døgnet mitt, da man må gå på tissetur med Theo om morgenen. Ser for meg at det blir jeg som får den oppgaven….

One thought on “Søndagstur

Leave a Reply

